Puerto Vallarta

Nově z Prahy přímo do Mexika či Bahrajnu

1 komentář
2024-04-18T17:56:51+02:00

Po oznámení cestovní kanceláře Čedok o nových přímých letech do exotiky z Ostravy a Brna nezahálí ani konkurenční cestovka Fischer.

Dne 17. dubna byly oznámeny 4 nové destinace z Prahy pro zájezdy pro zimní sezonu 2024/2025 od října do března.

Kromě níže uvedených novinek bude Fischer i v nadcházející zimní sezoně pokračovat s přímými lety do Punta Cana v Dominikánské republice a na ostrov Phu Quoc ve Vietnamu.

Puerto Vallarta

Nejzajímavější a nejvzdálenější novinku představuje mexické letovisko Puerto Vallarta. To na rozdíl od známějšího Cancunu neleží na březích Karibského moře, ale na tichomořském pobřeží západního Mexika.

Momentálně jsou odlety plánovány vždy na úterý s délkou letu 13 hodin a 45 minut. Můžete se těšit na Airbus A350 společnosti World2Fly.

Let do mexického letoviska Puerto Vallarta bude aktuálně nejdelší přímou linkou z Prahy.

Nabídky zájezdů do Mexika již najdete v našem vyhledávači.

Keňa

Novinkou u cestovky Fischer budou letoviska na pobřeží Keni v blízkosti letiště Mombasa, kam se bude létat.

Keňa však nebude novou destinací z Prahy, protože již v letošním roce do Mombasy létá Čedok. Uvidíme, zde konkurence zahýbe s cenami zájezdů do této zajímavé africké destinace, kde ideálně zkombinujete odpočinek u moře s aktivní dovolenou na safari.

Na rozdíl od Čedoku, který do Keni létá přímými lety, bude Fischer létat se Smartwings a jejich Boeingy 737-800 s technickým mezipřistáním pro doplnění paliva v egyptské Hurghadě.

Spolu s vámi sledujeme nabídky zájezdů do Keni a čekáme zejména výhodné last-minuty.

Bahrajn

Bahrajn, malý ostrovní stát v Perském zálivu, je novinka na poli dovolenkových destinací.

Tamější rychle se rozvíjející přímořská letoviska, moderní město Manáma, výlety do pouštních oblastí nebo třeba na okruh Formule 1 rozhodně slibují zajímavou dovolenou.

Mezi Prahou a Bahrajnem bude létat Boeing 737-800 společnosti Smartwings bez mezipřistání, a to vždy ve středu.

Sledujte ceny zájezdů do Bahrajnu v našem vyhledávači.

Holguín

Čtvrtou novinkou budou přímé lety z Prahy do kubánského města Holguín, na nichž bude každou sobotu létat Airbus A330 od World2Fly. Doba letu bude 11,5 hodiny.

Z výpisu zájezdů na Kubu to vypadá, že Holguín nebude destinací navíc, ale pouze změnou ve směřování letů na Kubu.

V letošní sezoně totiž CK Fischer létá do letovisek v okolí letiště Santa Clara, které pro nadcházející sezonu v nabídce nejsou.