Ahojte, neviete prosim vas ci je nejaky problem so zmenou typu pasaziera u Wizz Airu? Zabookoval som brata omylom ako Child, avsak ma 14 rokov, a nie POD 14 rokov, takze mi to pri check-ine nedovoli nastavit spravny datum narodenia. Mam volat na customer service? Vyplnit nespravny datum narodenia (o rok neskor?). Budeme musiet znova kupit letenky? Ceny za oboch pasazierov boli rovnake, deti si u Wizzairu platia rovnaky tarif. Letime len do Londyna a naspat. Odlietame zajtra, dakujeme ze rychle rady. .
neviete prosim vas ci je nejaky problem so zmenou typu pasaziera u Wizz Airu? Zabookoval som brata omylom ako Child, avsak ma 14 rokov, a nie POD 14 rokov, takze mi to pri check-ine nedovoli nastavit spravny datum narodenia.
Mam volat na customer service? Vyplnit nespravny datum narodenia (o rok neskor?). Budeme musiet znova kupit letenky?
Ceny za oboch pasazierov boli rovnake, deti si u Wizzairu platia rovnaky tarif. Letime len do Londyna a naspat.
Situaciu sme nakoniec vyriesili zavolanim do Call centra WizzAiru. Najprv sme sa nechali uistit ci je zmena bez poplatku, az potom zadali kody pre letenky. Priblizne 4 minutovy hovor vysiel na asi 80 CZK.
Spatne to asi naozaj nebolo potrebne, udaj na letenke nefiguruje, a na pasovej kontrole pri vstupe do UK kontrolovali len platnost dokladov.
Ahoj, chtěl bych se jen zeptat, jestli někdo nevíte jak to funguje u wizzu s letenkami pro děti do dvou let? Popřípadě když se bude muset kupovat přímo letenky pro dítě, tak jestli dostane i svoje sedadlo. Předem díky za odpověď.