Ahoj, objednal jsem si letenky na portalu Tripsta a asi došlo k nějakému problému, protože částka která mi byla odečtena z účtu byla chybná - došlo k posunutí desetinné čárky, a tak letenka místo několika desítek tisíc stála pár stovek. Přišlo mi na mail potvrzení letu, el. letenka a posléze i doklad o zaplacení na celou částku. Rád bych odcestoval, a tak prosím o radu. Např. kde ověřit platnost letenky? Pokud je platná, může mi být zrušena? Bude snad zbytek platby stržen později? Celkově co dělat. Děkuji. .

Tripsta

Založil(a) ve fóru Vyhledávače letenek

Ahoj, objednal jsem si letenky na portalu Tripsta a asi došlo k nějakému problému, protože částka která mi byla odečtena z účtu byla chybná - došlo k posunutí desetinné čárky, a tak letenka místo několika desítek tisíc stála pár stovek. Přišlo mi na mail potvrzení letu, el. letenka a posléze i doklad o zaplacení na celou částku. Rád bych odcestoval, a tak prosím o radu. Např. kde ověřit platnost letenky? Pokud je platná, může mi být zrušena? Bude snad zbytek platby stržen později? Celkově co dělat.
Děkuji.

0

Částka může nebo nemusí být stržena. Nejsem si jist na kterém GDS tripsta běží, ale kontrola rezervace půjde na jednom ze tří serverů:

checkmytrip.com
viewtrip.com
virtuallythere.com

Případně přímo u aerolinek. Je zapotřebí vždy vložit správný rezervační kód, který je u etixu.

0 Citovat

Stalo se mi úplně to samé. Nikdo mě nekontaktoval a nevím zda letenky platí. Místo 7 tisíc se strhlo 70 korun. Známí mají stejný problém a jim volají a chtějí letenky doplatit do plné výše přes telefon. A jsou velmi nepříjemní, ač se nejedná o naši chybu. V žádných uvedených serverech se letenka ověřit nedá, ale letecká společnost tvrdí, že vystavená letenka na jméno je. Vyřešil tuto situaci někdo?

0 Citovat

Tak já nevim, mám to nějak řešit, nebo počkat, až mi někdo zavolá, nebo doufat, že mi letenku na letišti přijmou.... Rezervace není nikde dohledatelná, ani na doporučených serverech, ani na webu dopravce. Tak já fakt nevim smiley

0 Citovat

Ahoj,

já jsem s Tripstou měl jiné problémy. Strhli mi peníze a po 2 dnech volali, že let není platný. Došlo k chybě a společnost už neměla volné místo. Dostal jsem nabídku letu dražší o 8000 tis.kč. No ovšem protože do odletu už zbývaly jen 3 dny a jiné letenky prostě nebyly. A peníze odeslali zpět až za týden. Tzn. žádná záruka ničeho.

K tvé otázce. Hned bych tam zavolal a začal to řešit a vyhnul bych se tak zrušení letu nebo něčeho podobného.

0 Citovat

Ahoj,
a kdy letíš? já bych měla 27.7.
Dej kdyžtak vědět, jak ti to dopadlo. Jsem z toho nervní, navíc zítra odjíždím ještě jinam do zahraničí a nevím, jaký budu mít přístup k netu.
Dík a přeju nám všem hodně štěstí!

0 Citovat

Ještě jednou ahoj!
Psala jsem e-mail na zákaznickou linku tripsty a bylo mi odpovězeno, že moje letenka je v pořádku, platba proběhla bez problémů a všechno je platné. Nezmiňovala jsem se o tom, že mě stála jen 35 Kč, ale uhrála jsem to tak, že jsem zvyklá na to, že mi chodí letenka přímo od letecké společnosti, a že si nejsem jistá, jestli je ta od tripsty correct, tak ať mi to překontrolujou. Tak mi to překontrolovali a všechno by mělo bejt v cajku. Tak uvidíme. Zkuste to kdyžtak taky smiley

0 Citovat

To, že vám někdo ověří rezervaci nic neznamená. Nikdo totiž nekontroluje cenu, ale stav letenky. Tohle řeší jiné oddělení.

Obecně nemám nikdy důvod kupovat dražší letenky přes společnosti, kde spolehlivost neprošla ani okolní vesnicí smiley

0 Citovat

radši jsem tam dnes volala z vlastní iniciativy, ač se mi týden od nákupu nikdo neozval. Uznali chybu a poprosili vyrovnat sumu buď přes tel nebo poslat na účet. Vybrala jsem účet, nejsem blázen udávat moje údaje přes tel. Snad bude tedy vše ok. Mailem jsem poslala doklad. A doufám, že bez problému odletím. Jedná se o letenku společnosti smartwings, kde mě zapsanou mají, tak už snad žádný problém nevznikne.

0 Citovat

Můžu se zeptat, kam jste volala? Jiný kontakt než zákaznickou linku jsem nenašla.

...Já přes tripstu kupovala před rokem a všecko bylo bez problémů, nebyl důvod se jim vyhýbat smiley Přemýšlím, že to nechám bejt a radši si koupim jinou smiley

0 Citovat

Na tu zákaznickou linku v aj. Já to trochu probírala i s právníkem apod. a tam jde o to, že když to zrušíte, budou po Vás chtít poplatek za storno. A taky budete zřejmě zapsaná už u letecké společnosti. I já jsem chtěla lety zrušit a zařídit si jinde. Ale zkuste se na tý lince na vše informovat, záleží na koho tam narazíte a co pro Vás udělá. Je to zapeklitá situace. A obchodní podmínky tripsty jsou vážně svérázný.

0 Citovat

musi být zaplacena cela castka, jinak budou problemy.

0 Citovat

Já bych tedy nikam nevolal a dělal mrtvého brouka.. Letenky jsou korektně vystavené - tzn. není důvod neodletět. Je jen otázkou, zda si tripsta toho někdy všimne či ne smiley

0 Citovat

U Tripsty jsem rezervoval letenky vícekrát, vždy bez problémů. Až teď, kdy Czech Airlines zrušily (v únoru zavedené) lety do Atén, jsem byl nucen něco řešit, a bylo to (a dosud je) docela zajímavé. Měl jsem dvě rezervace, poslal jsem tedy na každou rezervaci zvlášť mail (to abych jim v tom nedělal nepořádek) s prosbou o pomoc s řešením zrušeného letu. Týden se nic nedělo, zkusil jsem tedy zavolat. po proklikání k operátorovi jsem půl hodiny poslouchal robota s tím, abych čekal, pak jsem to vzdal) a poslal druhou dvojici mailů, za další tři dny jsem poslal třetí dvojici mailů, a teprve potom Tripsta zareagovala (na jeden mail - ten poslední). Dál už to šlo velmi rychle, navrhli mi alternativní let (podle ceníku o 8 tisíc dražší za původní cenu), nebo full refund, vybral jsem si alternativní let a další den už jsem měl letenky. S druhou rezervací se nedělo nic, tak jsem poslal další mail, na který přišla odpověď, že už přeci je můj problém vyřešen. Tak jsem jim vysvětlil, že jde o dvě rezervace, a oni zatím vyřešili jen tu první. Dál už to šlo zase rychle, nabídli mi full refund, já jsem řekl, že ano, a oni že mi tedy vrátí peníze. Jestli vrátí všechny, je otázka, protože zatím mi žádné peníze nepřišly (je to 13 dnů), ale oni avízovali, že to bude trvat 14-20 dnů.

0 Citovat

Dobrý den,
Můžete mi poradit, zda si mám koupit letenky přes tripstu? Někomu už vrátili peníze po zrušeni letu? Našla jsem si tam levné letenky, ale nějak po diskuzích na webu si nejsem jistá. Děkuji

0 Citovat

O kolik je máš levnější? Kolik letenky ve skutečnosti stojí pro to, abys byla ochotna do toho jít?

Peníze ti vždy vrátí, někdy to ale trvá dost dlouho na to, abys příště dala přednost normálním agenturám smiley

0 Citovat

Tripsta by som pouzil len v pripade, ze by tie letenky davali zadarmo... podpora neschopna, komunikacia hrozna, maju support niekde v moldavsku, pred rokom som s nimi riesil jeden problem sposobeny ich blbostou a vysledkom boli 2 mesiace mailovania po ktorych som to vzdal a stavnato som im vynadal, na co mi neodpovedali uz smiley)

0 Citovat

Zdravím, před pár dny jsem u společnosti tripsta zakoupil letenky, platba a veškeré dokumentace proběhlo v pořádku.. Po pár dnech jsem zjistil ze musím objednavku stornovat, ale na zakaznickou linku v angličtině se mi nedaří dovolat, nikdo tam po 10 min nebere tel a ani mail nelze odeslat.. prosím o nějaké info jak se s nimi spojit. Děkuji a přeji hezký den

0 Citovat

Tak to je super... jen mě zajímalo na které čísla tady kdo volal v těch předchozích statusech..

0 Citovat

před 3/4 rokem jsem s nima řešil z jejich strany stornovanou letenku do Dubaje (respektive ji zrušil primárně QS). Komunikace přes mail service@tripsta.cz vcelku OK, jen anglicky a odpovídali do druhého dne.

Souhlasili s přebúkováním letenky na dřívější termín, ale to je jiná situace. Finální letenky nakonec vystavil TRAVELPLANET24 (viz info z jejich mailu: Please note the e-ticket will be received from TravelPlanet24 which is the mother company of Tripsta.)

0 Citovat

Aktuální velmi pozitivní zkušenost s Tripsta. Cca před měsícem jsem zakoupil zpátečku OSR-PRG, měli suverénně nejnižší cenu a bylo to relativně pár euro, tak jsem neváhal. ČSA opět nezklamaly a sobotní odpolední let z OSR do PRG od dubna zrušily. Přišel jsem na to náhodou na svém Flyingblue účtu, takže Tripsta mlčela a nekontaktovala mě - to beru jako mínus.
Dále pak už však bez připomínenk - včera jsem se zkoušel několikrát bezúspěšně dovolat na zákaznickou linku, pak jsem poslal mail. Nakonec jsem ještě jednou zkusil telefon, dovolal jsem se, operátor mi jako první možnost nabídl jiný let v daný den v 5:30 ráno (aktuálně v ceně cca 150 euro), což jsem s díky odmítl. Následovala tedy ihned nabídka full refund. Moje představa byla proletět let zpět a za let tam dostat refund. Operátor mi řekl, že to musí prověřit s aerolinkou a jakmile budou mít info, ozvou se mi.
Dnes, tedy ani ne po 24 hodinách telefonát s tím, že můj požadavek byl schválen, s tím, že mám proletět a následně požádat o refund a dostanu zpět peníze za první segment. Na požádání mi toto poslali i do mailu, abych se s nimi nemusel pak dohadovat. Samozřejmě peníze zatím mám jen "per huba", ale předpokládám, že časem po absolvování cesty dorazí.
Takže za mě zatím co se týče komunikace bez zásadnějších připomínek i v případě problému. Chce to asi jen trošku více asertivity a trpělivosti:)

0 Citovat

Ahoj, minuly tyden jsem pres Trtipsta zaplatil letenky do Thajka, prisla mi okamzite rezervace a rezervacni kod, ktery je 9mistny, takze nevim, zda uz to neni divne, castka mi byla ztrzena, ale je to uz 4 dny a zadne el.letenky nedorazily, je to normalni? Diky za odpovedi. Jirka

0 Citovat

Stejná zkušenost, letenka BUD-KUL, druhý den stále bez potvrzení, rezervaci jsem měl. Stačil jeden email a vše je ok, a ještě se mi omluvili, komunikace v češtině!!!!!!Dokonce mám i účet/ fakturu za letenky. Žádný problém.

0 Citovat

vsak treba zavolat, na to tam to ceske cislo je smiley

0 Citovat

Je problém se na to číslo dovolat a i na tom českém je komunikace v angličtině, což může být pro někoho problém. Pokud člověk vyloženě nespěchá je lepší mail

0