MEGA HIT!!! Zpáteční na Havaj z Prahy – 11.742 Kč

Západ slunce na Havaji - Nan Palmero, licence CC

Absolutní mega hit co do letů na Havajské ostrovy vám přinášíme jako první! Historicky nejnižší cena zpáteční letů z Evropy na Havajské ostrovy je k dispozici za 11.742 Kč, a to rovnou s odletem z Prahy! Přičemž průměrné ceny se pohybují okolo 26 tisíc. V ceně je zavazadlo do hmotnosti 23 kg.

Za nízké ceny lze letět téměř do kterékoliv destinace v USA. Těm nejzajímavějším cenám a lokalitám věnujeme dnes příspěvky na našem webu. Další destinace najdete v kterémkoliv vyhledávači letenek.

◄ Podpořte tuto akci a sdílejte ji, prosím!

Aktuálně je systém letušky přetížen, využijte také tyto rezervační portály: pelikan.cz, cestujlevne.com, ebookers.

Stop-over v Kalifornii nelze navolit, maximálně 23 hodinové přestupy umožní opustit letiště a na chvíli se projít po Chodníku slávy. Náklady na život v Honolulu a jiných městech najdete na Numbeo.com

  • Cestovní období: 15.09.2014 – 31.05.2015
  • Prodej do aktualizace tarifu – plaťte ihned!

Letenky doporučuji ihned zaplatit, pouhé rezervace mohou být zrušeny!

Změnu počtu cestujících a termínu provedete kliknutím na Změnit.

Letenky do Honolulu
Letenky do Honolulu

Pokud byste se rozhodli pro open-jaw variantu letů na 2 či více ostrovů, poté přelety mezi jednotlivými Havajskými ostrovy lze objednat u letecké společnosti Islandair (ceny v rozmezí 65 – 90 $). Další aerolinky na Havajských ostrovech: Hawaiian Airlines a Mokuleleairlines.

Havajské ostrovy - mapa
Havajské ostrovy – mapa

Který ostrov navštívit?

Stručně a jasně popsal Borda v komentářích: Podle toho, co chceš. Hodně stručně – Oauhu – tam je např. Pearl Harbour. Kauai – nádherný zelený ostrov, hezké treky, výhledy, příroda. Maui – skvělé pozorování velryb, pár treků k vodopádům apod. Hawai – zejména Volcanoes, sopky, gejzíry, manty a delfíni a želvy u pobřeží. Kdybych si měl opravdu vybrat, asi bych dal Hawai a pak buď Maui nebo Kauai, ale stojí za to všechny.

Havaj: kempy, hotely nebo apartmány?

Mnozí nízkorozpočtoví cestovatelé místo klasického hotelu na Havajských ostrovech volí možnost stanování v kempech. K tomuto účelu je však nezbytné míti auto. Vypůjčení automobilu na 10 dní stojí přibližně 6 tisíc Kč! Srovnej ceny na letišti v Honolulu nebo Kahului (Maui)Lihue (Kauai)Kona (Hawaii) ve srovnávači autopůjčoven.

Pokud se rozhodnete dát přednost hotelům na jedné z nejznámějších pláží ostrova Ohau Waikiki, podívejte se na nabídku pokojů, které začínají na 1.100 Kč pro 2 – hotely v HonoluluVýhodným místem k ubytování pro více osob může být soukromý apartmán. Nejlepší nabídky naleznete na Airbnb.cz, který také nabízí pro první objednávku slevu 495 Kč.

Spojené státy americké

Pro vstup na území USA je nutné vízum nebo elektronické povolení ESTA. Estu vyřídíte online během pár minut. Cestovat na ni můžete až 90 dní konitnuelně - platnost je 2 roky. Poplatek za vystavení činí 14$.
V USA se domluvíte především anglicky - oficiální jazyk však není stanoven.
Měnou je Americký dolar (25 CZK = 1 USD). Doporučuji však využívat zejména platební karty, hotovost ve větších městech bývá přežitkem.
Časový posun vůči ČR je od -6 do -11 hodin.
Pokud plánujete procestovat Státy bez vypůjčeného automobilu, doporučuji zakoupit jízdenky u dopravce Megabus. Ten nabízí spojení mezi nejhlavnějšími městy již od 1$ za cestu.
Do USA není potřeba speciálního očkování. Doporučujeme cestovatelský základ: žloutenka A+B a břišní tyfus.
Hotely v USA s minimální slevou 50% - ukázat nabídku >>

Letiště Václava Havla Praha (PRG)

Z Terminálu 1 na Terminál 2 lze dojít pěšky do 2 minut.
Na letiště se lze dopravit pouze autobusy, ty jezdí na stanice linky pražského metra A (č. autobusu 119) nebo B (č. 100, 119). Jízdenka na 90 minut pro celou pražskou MHD stojí 32 Kč.
Případně lze využít linky Airport Express, která jezdí mezi letištěm a Hlavním nádražím (vlaky).
Nejlevnější parkování u letiště najdete na Parkia.cz - cena za týden již od 8 Kč! Využijte promo kód cl2014com pro dodatečnou slevu 10%.
ano - neomezené připojení
Úschovna zavazadel se nachází u odletů v Terminálu 2 - poplatek za den činí 4€. Balící služby jsou na terminálu 1 i 2.
Courtyard Marriott, Holiday Inn - ukázat ceny

Článek vydal Dave.

Celkový počet komentářů: 443

  • Nikola S. 3.4.2015, 13:02

    Zdravím všechny cestovatele.

    Letíme s přítelem 1.-14.5. na Maui. Někdo na sdílení auta?? Popřípadě kdo už byl, nějaké zajímavé info?? Kde jste spali a byli. Jedeme na Maui s tím, že je nám jedno kde budeme spát (camp, coutsurfing, pláž, něčí zahrada), hlavně že toho uvidíme co nejvíce. Pokud jste měl někdo podobné nároky na dovolenou, ocením jakékoliv tipy. 🙂 A prosím ty, co mě chtějí poučit o tom, že nevím kde Havaj je a že je to dovolená za stovky tisíc v hotelu s bazénem, aby si své komentáře nechali pro sebe. Děkuji.

    Nikola

    • Marketa 21.4.2015, 09:44

      My letíme 29.4-16.1 máme jednodenní stop v LA s tím, že 1.5. přistáváme v HON. Na Maui budeme jen 4 noci a samozřejmě toho budeme chtít stihnout maximum. Pokud ale máte celý pobyt jen na Maui asi bysme se s prioritně nesetkali budete mít podstatně více času my to budeme brát celkem kvapíkem…

    • R. 22.4.2015, 09:51

      tak to už máte za chvíli….my tam budeme od 8.5 cca 13 dní 🙂 tak enjoy 😉

    • darecek 22.4.2015, 13:58

      Koukám, že začátek května bude na ostrovech početná česká menšina :-)Kdyby byl náhodou někdo na OAHU 11-14.5. a chtěl hecnout „zakázané“ plattform of stairway to heaven ať napíše do vlákna…:-)

    • Nikola S. 27.4.2015, 10:11

      Díky. Doufám že užijeme. Už se nám to dost blíží.
      Ještě jeden dotaz kvůli nervozitě, víza ESTA už máme vyřízené, zaplacené, ale budou ode mě něco na letišti chtít nebo je to na rodné číslo/číslo pasu? Aby nás v LA neposlali zase domů 😀

      Díky N

  • Katka 3.2.2015, 12:36

    Cau Dave, letime 6.2 – 21.2 z Phy pres Londyn a Los Angeles na Maui. Zavazadla se vyzvedavaji az ve finalni destinaci nebo pri jednotlivych prestupech? Diky, Kata

    • Lukáš Horák 3.2.2015, 12:50

      Ahoj Katko, zavazadla se vyzvedávají v první destinaci na území USA, tzn. v tvém případě je to LAX, po imigrační kontrole zavazadlo vyzvedneš z pásu a po případné celní kotrole znovu odevzdáš na další let na Maui 🙂

    • Marketa 18.3.2015, 15:08

      Také bych poprosila o dotaz ohledně zavazadel. Letíme asi za dva týdny na tuto akci a v LA máme přestup na 23h. Chápu to tedy tak, že v Praze nám kufry odbaví pouze na LAX zde si je po příletu vyzvednu projdu kontrolami a zmizím do LA. Na druhý den dojdu s kufrem na check-in na Hawaii a znovu se odbavím že? Boarding pass už budu mít z Prahy?

      Díky moc za radu

    • R. 23.3.2015, 13:24

      NE! zpátky se odbavíte už na území v USA, tzn. z Havaje si odbavíte zavazadla až do PRG a těch 23 hodin si můžete užít jen s příručákem 🙂
      R.

    • R. 23.3.2015, 13:26

      chybička 🙂 omlouvám se, při letu z Prahy si samozřejmě musíte zavazadlo checknout znovu v LAX, tzn. pokud Vám nedovolí aerolinky provést check-in zavazadla 23 hodin dopředu (což se nemusí povést), budete se tedy se zavazadly trmácet, nebo zvolit úschovnu 🙂
      R.

  • Denisa 12.11.2014, 11:20

    ahoj,někdo v termínu 5.2.2015-16.2.2015 Praha -> Honolulu?

    • Lenka 8.12.2014, 21:39

      Ahoj Deniso, my letíme v termínu 31.1.-14.2.15. Kdyžtak se ozvi na mail.

    • Hani 4.1.2015, 20:52

      Ahoj my letime 2.2-16.2. Kdyžtak se ozvi.

    • Hani 4.1.2015, 20:58

      Leni mohla by si se mi ozvat na mejl? h.podlenova@gmail.com

      Dekuji

    • Honza 4.1.2015, 21:09

      Pokud někdo mate zájem o ubytováni na Honolulu v termínu 2.2-5.2. za super cenu tak se ozvete. Email: honzafaltin@seznam.cz

  • Míša 12.9.2014, 15:19

    Ahoj, najde se tu někdo, kdo má zakoupenou letenku v termínu 22. 9. – 8. 10., nebo podobném?

  • Kristýna 8.9.2014, 08:42

    Ahoj, můžu se zeptat na zavazadla? Letíme do Honolulu v listopadu a tady v popisu píšou, že v ceně je zavazadlo do 23kg – ale jedná se o kabinové nebo odbavené zavazadlo? Ať to čtu kdekoliv, furt nemám 100% jistotu. Děkuji za odpověď 🙂

    • Tony 8.9.2014, 09:44

      Ahoj Kristýno,
      v ceně je odbavené zavazadlo do 23 kg.

    • Kristýna 8.9.2014, 09:57

      Super, děkuji za info 😀

  • Robert 4.9.2014, 16:02

    Ahoj, letíme 7.11.2014-29.11.2014, letí také někdo nebo bude? profilemail@centrum.cz

  • Zuzana 1.9.2014, 20:52

    Ahoj, našla jsem celkem zajímavý odkaz, který se bude třeba někomu z nízkorozpočtových cestovatelů hodit. Jedná se o přehled státních kempů http://www.hawaiistateparks.org/
    My se chystáme na Havaj 18. dubna do 7.května 2014, takže pokud by se chtěl někdo přidat a podělit se o náklady třeba na auto, tak nebudem proti. Každopádně každou zkušenost o kterou se na tomto portálu chcete podělit velice vítám. Co tak zatím pročítám, tak informací o této destinaci moc není (nebo špatně hledám)

  • Jacob 1.9.2014, 18:51

    Zdravím všechny. Letos jsme byli na Kauai a je to nádherný ostrov, doporučuji! A nebo Big Island. Hodně lidí tvrdilo, že je nejlepší 😉 Měli jsme pronajatý auto a procestovali celý ostov, byli jsme tam 10 dní a je to málo 🙂 Jen pro upřesnění 🙂 to auto vás vyjde dráž, většina lidí si platí pojištění + povinná vratná záloha. Cca. počítejte kolem 800-900 dolarů za obyč. sedan typu Chevy Malibu. Ale vše v perfektním stavu.

  • filip 1.9.2014, 11:37

    To jsou zase nazory 😀 se poseru, havaj je sice drazší jako např. florida, ale pronájem conda ve 4 vyjde uplně v pohodě a jídlo je sice dražší, ale pokud si nebudete každej den kupovat košík chlastu a tři gramy hulení tak vyjdete i s hovnem jako všude jinde. Takže názory, že někdo kupuje bez rozmyslu jsou podle mě dementní resp. by musel být kupující dement nevědět co ho čeká dál za náklady

  • frank baranik 31.8.2014, 20:54

    Aloha
    Ak hladate rentovanie aut za super ceny na ostrove Maui contaktujte Slovensku rent a car company cez laboheme7@yahoo.com
    Aloha

  • Jirka 31.8.2014, 14:26

    Zdarec,
    taky jsme si koupili letenky, takže velké díky. Ubytko počítám přes Airbnb. Sami přes tuto aplikaci nabízíme pokoj, takže si myslím, že to bude kvalitní, lepší než v hotelu díky domácímu prostředí a v neposlední řadě levnější. Komentáře typu, že polovina lidí tam nebude mít co do pusy vypouštím. Jedu si to užít, budeme tam přes Valentýna takže ta moje je nadšená, spát bude kde a jídlo jsem se díval na foursquare, tak to je celkem v pohodě. Přelety jsou cenově v pohodě. Doufám, že někdo přidá komentáře z uskutečněné cesty ještě než odletíme my, ať je inspirace.
    Takže ještě jednou děkujem

  • Tom 31.8.2014, 00:37

    Nejspis bude pro mnohe i zazitek letet s A380 🙂

    • Simona 31.8.2014, 10:19

      Letime 23.9.- 9.11. a nevsimli jsme si, jakym typem letadla letime. Je to nekde napsane? Takovy A380 bych si dala líbit. Nevite nekdo, co je v tenhle termin za typ? Diky.

    • Hanka 31.8.2014, 14:29

      Ahoj,

      letíme s přítelem na Oahu 2.2. 2015 – 16.2. 2015. Nezakoupil jste si někdo stejný termín? Mohli bychom se kdyžtak domluvit na ubytování, popř. autě.

      H.

    • Tom 31.8.2014, 18:22

      Zjistit se to napr. tak, ze si na letusce date vase terminy, vlozite do kosiku a vlevo je detail letenky….tam jsou lety rozepsany.

    • LSD 1.9.2014, 10:46

      Mě typ letadla píší i při kontrole rezervace na AA/BA. Tam BA A380, zpět ten nejnovější 777 od AA s wi-fi. Snad to bude stát za to.

  • Peter 30.8.2014, 15:04

    ahoj, letenky som zaplatil kartou, na mail mi prišli aj e tickety, avšak ak zadam kod rezervacie na stránkach ba alebo check my trip tak tam nič nie je. Môže to byť problém. Dík

    • Proky 30.8.2014, 16:46

      Kde jsi ty letenky kupoval? Třeba u Pelikána jsou dvě rezervační čísla – jedno Pelikánovo a druhé je označené jako „Vendor reservation number“. A právě to druhé musíš zadávat na webu BA, tak se koukni, jestli v těch dokumentech nemáš dvě čísla.

    • Peter 30.8.2014, 17:10

      Zistil som že chyba je uplne ina. Pri bookovaní som vymenil mena za priezviska a opačne.

  • Barbora 29.8.2014, 23:33

    Super akce, v květnu letíme na Hawaii! Původně jsme sice koukali po letenkách na Bali, ale těmto letenkám prostě nešlo odolat:-)

  • Maruška 29.8.2014, 22:57

    Trochu nám začíná „blbnout“ jeden spolucestující. Je nějaká možnost na změnu jména nebo zrušení letenky a vrácení palivových / letištích poplatků? Díky

    • Dave 30.8.2014, 09:29

      V tuto chvíli ti to nepovím :/ řídí se to dle tarifu. Když zavoláš na letušku, tak ti vše poví oni.

    • Maruška 30.8.2014, 09:46

      Odpověděli. Sami si ještě moc jistí nejsou:) jméno prej asi ne. Nevíte, jak přesně tam byly rozděleny poplatky (palivovy x letistni)? muzu se na to nekde podivat?

    • Dave 30.8.2014, 09:55

      Cena letenky byla tuším 1.200 Kč, zbytek byly poplatky, z toho palivový cca 6.000 Kč.

    • Marketa 29.12.2014, 09:03

      Můžu se zeptat, jak dopadlo storno?

  • Tomáš 29.8.2014, 20:36

    No jo, teď to tam bude na plážích jak v Chorvatsku 🙂

  • Jax 29.8.2014, 20:11

    Nechci Vám nějak kazit radost, buď přáno těm, co tu letenku stihli koupit za polovinu, ale nějak moc nechápu tenhle obří „hype“. Najednou i lidi, co o takovéhle destinaci v životě neuvažovali (a běžně ani neví, kde se vlastně nachází), ihned bez rozmyslu začali nakupovat klasickým českým stylem „jéé sleva 50%!“ jen proto, že „je přece levnější letenka“.
    Ale přátelé tohle není Chorvatsko, Řecko, ba ani Thajsko…
    Pokud budete chtít z téhle destinace něco i vidět (ostatně jaký omezenec by tam letěl sedět k bazénu u hotelu), tak jako tak se pěkně prohnete a celkové náklady budou stejně mnohonásobně vyšší než cena pitomé letenky. Letět tam a nevidět všechny krásy Oahu, Maui, Kauai i Big Islandu (případně i Molokai) je obrovská škoda. Ti co tuto nádhernou zemi již navštívili, jistě ví o čem mluvím.
    Takže ve výsledku ten, kdo si tuto destinaci může dovolit, tak mu je nějaká levnější letenka celkem šumák a ten kdo ne, tak mu to stejně moc nepomůže.
    Toť vše, co jsem chtěl říci.. Mahalo! 🙂

    • Michal 29.8.2014, 23:49

      To máš asi pravdu. Já počítám s rozpočtem kolem 100 tisíc, ale ta úspora v letenkách může být využita jinak např. pronájem lepšího auta, lepší hotely či jídlo. Určitě máš ale pravdu v tom, že spousta lidí si neuvědomuje, jak drahá destinace to je 🙂

    • Snowkill 30.8.2014, 00:28

      Nesouhlasim s tebou … bohužel jsem na Hawaii ješte nebyl ale pokud nebudeš chtít to nejdražší a jedete ve 2 a více tak zas tak draho tam nebude co jsem si teda o tom tak četl zběžně :). Ja si vystacim vpohode s pujcenym autem a spanim pod nebem 🙂

    • T-Bone 30.8.2014, 07:54

      Nemůžu než souhlasit Jax! Samozřejmě chápu radost těch co si koupili letenku s 50% slevou, taky bych ji měl kdybych tam chtěl jet a najednou se objevila tahle akce,ale jak píšeš, většina lidí si je koupila jen kvůli akci a v podstatě nic dalšího neví, viz.komentáře kde se odbavuje kufr atd. Přitom,jak tady někdo poznamenal, samotné přelety mezi ostrovy stojí skoro stejně jako tahle letenka(samozřejmě s hawaiianairlines,když jsme na Hawaii).Není to o tom, že můžu říct, byl jsem na Hawaii, přitom třeba jen na Oahu a spal jsem nelegálně někde v autě, takhle si ve skutečnosti takovouhle destinaci neužijete.

    • LOL 30.8.2014, 09:02

      Jaxi, absolutní souhlas. Mnoho lidí si koupilo letenky a teď při plánování pobytu zjištují, že ušetřených 50% je relativně malá položka z celkových nákladů. Hlavní je, že se budou chlubit fotkami na FB.

    • mandarinka 30.8.2014, 09:19

      Taky umím počítat a je mi jasné, že nejedu do Chorvatska, ale možná nejsem sama, kdo to má tak, že odkládá peníze na nějakou větší cestu a je mu v podstatě jedno, jestlito bude ta či ona destinace- v uvozovkách samozřejmě. Program si vyberu a přizpůsobím svým možnostem a zájmům, chci si to užít, ne se uštvat. Můj hrubý odhad je, že ve dvou utratíme cca 120 tisíc a už teď jsem si např. téměř jistá, že Oahu vynecháme, není pro nás atraktivní. Ale to je na tom přece to nejkrásnější, dávat dohromady informace, plánovat, měnit plány, těšit se. Klidně to ale mohl být třeba NZ nebo Austrálie (nebyla jsem ani v jedné z těchto destinací), vždy bych se odpíchla od letenky, je příjemné ušetřit hned na startu.

    • Dave 30.8.2014, 09:46

      Myslím, že se to tu zbytečně dramatizuje. Paříž si lidé dokáží užít za 3 tisíce na víkend stejně tak, jako druzí za 15 tisíc…
      A pokud mám dát 30 tisíc za měsíc v Asii nebo využít snu a podívat se na 10 dní na byť jeden Havajský ostrov, jdu do toho.
      Není to tak dávno, co lidé kritizovali styl naší cesty po USA – http://cestujlevne.com/cestopis-usa-hazard-hollywood-times-square-22/
      Jasně – neviděli jsme vše a už vůbec ne must-see z Kalifornie, ale o tom cestování není. Je o zážitcích. Ne utracených peněz za něco, co prostě „musíte vidět“ a jen proto, že tak praví druzí. Navíc web je o levném cestování, a takto se dá procestovat celý svět.
      Zapomíná se tu na princip webu. Poznat svět za co nejméně – sousedi letí do Egypta za 20k, my procestujeme kus světa za stejnou cenu.

    • mandarinka 30.8.2014, 10:04

      Naprostý souhlas!:-)

    • Michal 30.8.2014, 12:23

      Dave, neštvou tě někdy ty příspěvky, které vznešeně popisují pro koho ta která destinace je a pro koho není? Ty tady pomáháš lidem, kteří tu pomoc prostě rádi přijmou, zatímco do diskuse rádi přispívají lidé, kteří si mysleli, že určité destinace jsou jen pro ně – vyvolené – a teď se jim tam dostanou i ti, co tam vlastně nemají co dělat. Opravdu je velmi důležité vědět při koupi letenky jak mi půjdou kufry… Sám to nikdy pořádně nevím a přijde mi úsměvné, že bych byl kvůli tomu odsouzený nikam nejet. Například si vzpomínám, že mi bylo kdysi řečeno, že z USA mi jdou zavazadla až do Evropy a já si je jednou musel ve PHI při přestupu (při cestě Orlando-Phil.-MUC) vyzvednout a znovu odbavit.
      Myslím, že by vám mělo být houby po tom, co tam kdo bude dělat. Vzhledem k tomu, že spousta lidí je schopna dát za týden na Mallorce 30tis, tak když bude někdo šetřit, je schopen za stejný peníz udělat s touto cenou za letenku týden v Tichomoří. A myslím, že to má vyšší hodnotu. Ještě že jsou lidé jako ty Dave. Rád pomůžeš a nemáš potřebu popisovat kdo by měl kam jet.

    • Pidala 30.8.2014, 13:01

      Zní to jako závist?

    • Jax 30.8.2014, 13:11

      Já nikoho neodrazuji od toho, aby se tam podíval, naopak, je to nádherná destinace, která u nás je málo známá a je to jedině škoda.
      Já se jen snažím předejít tomu, že kopa lidí bude prostě vykulená až to kromě letenky začnou řešit podrobněji (v horším případě až na místě) a jen poukazuji na to, že to prostě vyžaduje trochu víc prostředků, nežli jen zlevněnou letenku…
      Ono až zavítají třeba na Waikiki a půjdou do samošky, tak se jim asi protočí panenky. Tahle destinace je drahá i pro američany.
      Je sice fajn, že se tu píše o slevách letenek, ale už nikdo je neupozorní na to, že až si půjdou koupit obyčejný chleba do marketu, tak za něj dají přes 200 kč (a restaurace raději ani neřeším, tam se většina lidí, co kouká po těhle akcích nejspíše až na vyjímky stejně nebude stravovat).
      Další věc je, že tam ty potraviny budou muset kupovat ať chtějí nebo ne, jelikož tam asi moc konzervy nepropašují jako do Chorvatska 🙂
      Další věc je ubytovnání – mimo maximálně Honolulu to není zrovna levná záležitost.. těžko se na okolních ostrovech dostanete ke slušnějšímu ubytování pod nějakých 30 tisíc na cca 2-3 týdny. A to je pořád jen část výdajů…
      A jetět na Hawaii třeba na týden, tvrdnout na jednom ostrově a ještě ke všemu pod stanem? Prosím, to je každého věc… jen mi to přijde trochu zvláštní.

    • Michal 30.8.2014, 14:20

      Ty si kupuj chleba za 200,-. Ostatní spíš zajímá jak případně ušetřit. Např. dnešní příspěvek na Al: „Před rokem měl snad každý MC nuggety (20) za 5 dolarů – bez daně.“ Langusty to nejsou, ale na tomhle fóru, jak píše Dave, nejde o to, jak draho lze to nebo to pořídit, ale jak levně. Od nuget se můžu odrazit a pak už může být jen líp.

    • Jax 30.8.2014, 14:34

      Ty mě nechápeš… Právě, že já píšu, ohledně levných řešení 😀
      Kdybych měl říkat o těch luxusnejších, tak samozřejmě není problém dát za ubytování na pár dní s jídlem v restauraci stovky tisíc, ale o tom já nemluvím, tak si laskavě přečti pořádně co píšu, než tu začneš plašit.
      Ostatně „mekáč“ je asi to levnevnější, co tam je a to jenom proto, že si drží standardní kontinentální ceny… ale opravdu bude každý chtít jíst jenom v mekáči každý den od snídaně po večeře? A počítáš taky s tím, že rozhodně nejsou na každém kroku, kor na ostatních ostrovech?
      Všechno není tak jednoduché, jak se možná na první pohled zdá a to, že to je hodně drahá destinace nezmění ani fakt, že budeš škudlit, kde se dá.

    • Michal 30.8.2014, 14:56

      Já myslím, že každý si to bere podle svého. Každý má jiné priority co vidět a jiné požadavky na ubytování atd. Thajsko se dá dát za 30 tisíc pokud cestujete vlakem, autobusem atd. Spíte v levných chajdách. Někomu to vyhovuje někomu ne. Ubytování se dá vždycky sehnat, dá se pronajnout nějakej byt za úplně jinou cenu než hotel. Možností je hodně. Někomu vyhovuje spát ve stanu nebo pod širákem a někomu vyhovuje 5* hotel, důležité je, aby si to člověk užit tak jak chce!

    • Jax 30.8.2014, 15:12

      Ano, přesně o tom ale mluvím. Já tu jen zdůrazňuji tu skutečnost, že tohle není Thajsko, tady ať se to někomu líbí nebo ne, musí dát za to samé co jinde xkrát více, a o to jde. Ne o to, že někdo nemusí být ubytovaný v 5* hotelu a stačí mu obyčejný pokoj, kde se jen v klidu vyspí, to je přeci jasné.

    • Lukas 30.8.2014, 16:25

      Tak asi kazdymu kdo si tu letenku koupil je jasny ze tam nejsou ceny jako v kempu na Machaci 😉 Ja sem koupil Floridu a pocitam ze me to bude stat s pritelkyni 150 000 za 14 dnu (nejedeme tam poprve) – nicmene tech 17k co jsem timhke nakupem usetril dam za plavbu po karibiku – takze nevidim duvod proc nemit z dobrehu nakupu radost.. je to jak pise Dave – kazdy si muze uzit podle svych prostredku a moznosti.. ja mam rad more a teplo a kdybych nmel na Floridu, klidne pojeu do Chorvatska a budu tam pit Gambace a jist pastiku a tesit se z hezkeho vyletu (tam btw. jedu za 14 dnu)..

      Akorat by me zajimalo – na hawai fakt stoji chleba 200kc? 😉 na Floride kdyz lezete do restaurace tak se nenajite pod $50 s pivkem pro dva, snidane tak za $30 minimalne.. ale v kramu se da najist / nakoupit za par dollaru..

    • Jax 30.8.2014, 16:37

      Hele těd si nejsem úplně jistej, ale co jsem tam byl posledně myslim že ceny normálního chleba se pohybovaly i v těch velkých marketech kolem 10-12 dolarů, ještě tam byly obvykle i nejaký hnusy o něco málo levnější, ale tomu se moc nedalo říkat chleba 🙂

    • mandarinka 30.8.2014, 22:53

      Rozumím tomu, co se snažì Jax říct, ale tolik bych se toho nebála. Až na výjimky tu chodí lidé pravidelně, vypadají, že jsou gramotní a když už budou tak mimo, že teprve následně zjistí, že nekoupili Mácháč, tak budou vesměs schopni zařídit si i tak nezapomenutelnou dovolenou dle svého rozpočtu. Ti, kdo se o sebe neumí nebo nechtějí postarat, využijí služeb cestovek a samostatnou letenku si nejspíš nekoupí. Mějte se:-)

    • Dave 31.8.2014, 14:10

      Tak tak.. toto není slevomat, aby lidé kupovali bez rozmyslu. Chodí sem zcela jiná sorta lidí, která umí přemýšlet (pokud se někdo zeptá, na ostatním zcela triviální dotazy – jak si vybrat sedadlo, co zavazadla atd., tak to ještě vůbec neznamená, že jsou snad hloupí. Jen začínají a prvně cestují za oceán, každý z nás se poprvé ptal na stejné otázky) a věř mi, že pokud se člověk dokáže proklikat výběrem letu až k finální platbě, dokáže si spočítat náklady na život. Navíc se mi nechce ani věřit, aby si někdo myslel, že když zaplatí 12 tisíc za letenku, vyžije s dalšími 5 tisíci. 😉
      A závěrem pokud letuška prodala na 500 letenek s BA, nenazval bych to neunáhleným šílenstvím – to je asi to, co ti vrtalo hlavou. Taková akce vypadá zcela jinak – letenky počítáš v tisících (viz. Alitalia).

    • Michal 31.8.2014, 16:22

      LOL JAX LOL T-BONE LOL… Lituji všechny, kdož museli dočíst až sem nesmysly exotiků LOLa, JAXe a T-Bonea… Kromě těžkého čecháčkovství a hromady závisti totiž jejich věty obsahují už jen obyčejné lži, za které by se nemusel stydět ani tatíček Putin. Ceny potravin na Havaji jsou stejné jako všude jinde v USA(tudíž cca o 10-20% vyšší než v ČR, u spousty komodit naopak nižší), chleba 3 dolary max, zpáteční letenka mezi ostrovy vždy kolem 100 dolarů. Každopádně lidi nesockujte a pořádně utrácejte, jinak si totiž trip neužijete. Vůbec totiž nezáleží na tom s kým cestujete a v jaké atmosféře zážitky proběhnou, naopak důležitý jsou ty prachy…

    • Jax 31.8.2014, 17:31

      Já jsem to opravdu nemyslel nějak špatně, jen mi to tak v tu chvíli připadalo, jako že se davově všichni přesouvají bezmyšlenkovitě na Hawaii 😀
      Možná to vyznělo trochu arogantně (asi ano), ale chtěl jsem do toho spíš jen vnést trochu světla, a určitě nechci nikoho nějak podceňovat nebo napadat. 🙂

    • Dave 31.8.2014, 22:08

      Pravděpodobně bude stát za přečtení (Hawaii – 283-286) http://books.google.cz/books?id=N3Q8CIWC8zsC&printsec=frontcover&hl=cs#v=onepage&q&f=true

    • Pavel 1.9.2014, 17:36

      na havaji jsme byli loni, za 16 dnů jsme stihli projet všechny 4 velký ostrovy. Letenka tenkrát za 20tis., spaní v autě nebo stan v kempu, auta půjčený po celou dobu (off road nebo mustang), 4x přelet mezi ostrovy, jídlo fast food a vyšlo to komplet na 60tis/osobu (cestováno ve 2 lidech)

    • Jax 1.9.2014, 18:52

      Jasný no, a když přičteš minimálně nějakých 15tisíc za ubytování na osobu na dva týdny (pochybuju, že tam jedou všichni stanovat :), tak je rozpočet na jednoho alespoň nějakých 70-75 tisíc na dva týdny aniž by se nějak rozšoupával + si myslím že 16 dní je i tak dost málo na procestování všech 4 hlavních ostrovů (aniž by se strhal a viděl vše podstatné), ale to už nechám na každého uvážení(osobně bych přidal alespoň pár dní navíc).
      Takže ve výsledku to je vše na co jsem chtěl mým původním příspěvkem upozornit, že sice mít letenku za 12000 je pěkné, ale je to jen malá část výdajů, když náklady na osobu se i při šetření financí lehce přiblíží 100k na osobu a kldině i výše. Ale evidentně to tu všichni věděli, takže np 🙂

    • Libor 1.9.2014, 19:09

      Nemusí každý chtít spát za 50 USD na osobu a noc v hotelu. V 4- či 6-lůžkovém pokoji v hostelu, třeba tady kousek od pláže Waikiki to stojí 27 či 25 USD: http://www.hostelhawaii.com/ Je příjemný, čistý, z kuchyně je vidět i Diamond Head, jen snídaně je spíše symbolická.
      Před 5 lety jsme ve dvou za 5,5 týdne na 4 ostrovech utratili jen 2600 USD dohromady. Spaní 11x v hostelu, jinak kempy (většinou je třeba rezervace a platba předem v hlavním městě ostrova), auto 2,5 týdne, jinak autostop (v pohodě) a na Maui také výlety od hostelu http://mauihostel.com/free-tours/, jídlo většinou vlastní vaření (na treku nebo v odlehlém kempu ani nic jiného nezbývá), ale i McDonald nebo levné restaurace (tehdy za 7,5 USD rýže s masem i na severním okraji Honululu Downtown). Jídlo v supermarketech bylo opravdu drahé (řádově 2x tolik než v jinde v USA), že se tomu divili i Američani. Zase se ušetří na benzínu, protože vzdálenosti jsou malé. Hostely a některé kempy za 5 let podražily. Pak jsem tam byl ještě 2,5 týdne sám na Oahu a jezdil levným busem (hostel na Waikiki a občas kemp) s podobnými náklady. Více tady:
      http://www.hedvabnastezka.cz/diskuse/usa/havaj-a-new-york/

  • Alena 29.8.2014, 17:31

    Ahoj, letíme směr honolulu, nemáte někdo stejný termín jako my? 🙂 16.2.-6.3.2015

    • Rostislav 9.10.2014, 13:39

      Ahoj Ali
      Budeme na Oahu 17.2.- 20.2.15
      Pokud budete chtít,tak me kontaktujte
      na rostislav.stastny@seznam.cz nebo
      605266048

  • Michal 29.8.2014, 12:17

    Skúsim zhrnutie: Letenky boli reálne v predaji. Nebola to však nejaká „super akcia“, ale chyba ľudského faktoru, keď sa uvoľnili aj fary, ktoré by normálne bežným smrteľníkom neboli k dispozícii. Spiatočná letenka tak vyšla na nenormálnych 41 eur + taxy. Problém si BA relatívne rýchlo uvedomila, ale náprava nejakú dobu trvala. Už po cca. 14:00 sa situácia dostala do normálu, v rezervačných systémoch však už začali prepadávať ceny. Tzn. Niekedy skrátka nešlo letenku vystaviť, resp. čo viem, tak rezervačné systémy mali globálne výpadky. Letenky sa teda dali bezpečne objednať najmä doobeda, poobede to už bolo problematické a viac o náhode. Momentálne sú už ceny v normále, ale pár stoviek ľudí má letenky za turbomegasuper ceny zakúpené. No jo, vrátane mňa 😀 Prípadné nepotvrdenie rezervácie a nemožnosť vystavenia leteniek nie je chyba agentúr! Nebol to ani žiadny odrb. Skrátka to bola chyba BA, ktorú sa podarilo využiť hlavne tým, ktorí reagovali okamžite a zároveň mali šťastie, že fungoval systém.

  • Lukáš 29.8.2014, 11:07

    Velký dík Dave. Letíme z Prahy do Honolulu. Ještě bych se chtěl zeptat ohledně bagáže, jestli se musíme odbavovat v každém mezipřistání(Londýn, Dallas) nebo bagáž poletí až do Honolulu.

    A kdyby někdo, letěl též v termínu 24.9-10.10.2014, nechť se ozve a cestu můžeme spojit;-).

    • Dave 29.8.2014, 11:54

      Bagáž si vyzvednete v prvním přestupním místě v USA, kde jej pak odbavíte do finální destinace. V opačném směru poletí do Prahy.

    • Lukáš 29.8.2014, 13:28

      Díky moc:-)

    • Ondra 3.9.2014, 19:33

      Proč to tak je?

    • Tony 3.9.2014, 19:59

      Ahoj Ondro,
      Při přestupu v USA je nutné počítat s tím, že USA nemá tzv. tranzitní zónu. To znamená, že hned při prvním příletu do USA je každý jeden cestující povinen vystoupit z letadla, projít imigrační kontrolou, vybrat si zavazadla, znovu ji „zacheckovat“ a následně se dostavit na aktuální „gate“ k odletu. Pokud Váš let vypadá například následovně: VÍDEŇ-FRANKFURT/FRANKFURT-MIAMI/MIAMI-MEXICO a zpět, nebo i VÍDEŇ-LONDÝN/LONDÝN-NEW YORK/NEW YORK-Savanah a zpět, je nutné počítat s tím, že na prvním přestupu v USA bude nutné absolvovat imigrační kontrolu a výběr a znovu „zacheckování“ zavazadel. Při cestě zpět je pasažér v případě, že odlet, resp. první nástupní místo je z USA (což je uvedeném příkladu odlet ze Savanah přes New York) zacheckovany na celou cestu, takže v New Yorku bude pasažér pouze přepravován přes území a nebude nutné absolvovat další kontrolu. V případě prvním, kdy zpáteční cesta začíná mimo USA a v USA je nutný přestup, čeká pasažéra stejný postup jako na cestě do destinace, to znamená opět imigrační kontrola a opět vyzvednutí a opětovné zacheckování zavazadel.

    • Ondra 3.9.2014, 20:15

      Tony: Díky za rozsáhlou odpověď. Máme v LAX přestup 2:45 do HNL. Dá se to vůbec stihnout?

    • Tony 3.9.2014, 20:46

      Ahoj Ondro,
      samozřejmě se to dá stihnout. Pokud by došlo náhodou k nějakému spoždění, posadí Tě na let nejbližší.

  • Jakub 29.8.2014, 10:35

    Zdravím,

    lidi zajímalo by mě, kde se nejrychleji v mailu objeví nejen potvrzení, ale ihned i e-ticket, resp. nejaka forma letenky v elektronicky podobe. Zkousel jsem rezervovat pres Expedii a tam cekaji 24 hodin, nez vystavi letenku. Takze jsem to posral. Kde clovek dostane oficialne letenku temer ihned po rezervaci ?

    Diky.

  • Dom 29.8.2014, 10:34

    Ahoj, včera jsem objednal letenky cca v 14:00 a hned zaplatil, po té mi volala operátorka z pelikan.cz a zrušila můj let. Zajímá mě, jestli máte někdo opravdu letenku a poletíte nebo to letecká společnost zruší všem? Díky

    • Marek 29.8.2014, 10:55

      Je to tak, že cca ve 14:05 přišel email od BA, že se jedná o chybu a už se tyto tarify nemají vystavovat, jinak by musel doplatit ten člověk, co to vystavil, rozdíl mezi chybnou cenou a správnou cenou… Mně to kolegyně z práce vystavila už cca ve 12 a mám letenky, a komplet vše…

  • martin 29.8.2014, 10:26

    Akce Citybank + ČSA bylo jiné kafe, ale i tato cena byla vynikající, kdo bude létat mezi ostrovy se zavazadly dá víc za přelety než za tuto letenku, škoda že jsem nestihl Aljašku nebo západ Kanady na lyže.

    • Martin 29.8.2014, 21:58

      To je nesymsl, že za přelety mezi ostrovy se dá víc než za tuto letenku. My přelétavali Oahu – Kauai s Hawaiianairlines a cena byla kolem 3-4 tisic.

    • martin 30.8.2014, 00:53

      Nevím s kým jste letěli, ale jak už tu někdo psal je škoda nenavštívit minimálně 4 hlavni ostrovy, případně Molokai s Kalaupapou,ten se dá dát i lodí, takže trasa Honolulu – Kona případně Hilo, pak Kona nebo Waimea – Kahului nebo Kapalua, případně Kahului – Hana, pak Kahului – Lihue a Lihue – Honolulu + případný vrtulník nad Vulcano park cca 150 usd a na Kauai okruh ostovem cca 180usd, odbavené batohy vždy cca 20 usd za každý let ať už u Hawaiian, Island air nebo cesnou Mokulele letenka 65 -100 usd při koupi hodně předem, Mokulele i last minute, takže v součtu klidně 15000kč

    • Martin 30.8.2014, 21:52

      tak prolétat se určitě dá i 50tis. 🙂 ; zapocítávaš do to i vyhlídkové lety atd., mluvil jsi o přeletech a z tvého příspěvku to pro mě vyznělo tak, že skoro nemá cenu nikam letět, protože za přelet dáš víc než 11tis.
      Na druhou stranu 4 ostrovy je dost a pokud se chceš podívat na více míst na každém ostrově, tak je to už na pár týdnů.
      My preferovali spíš méně a pořádně procestovat, pak se to podle mě spíš mění v úprk co vše rychle stihnout a ono je to spíš o „Relax !! I’m on Hawaiian Time !“ 😉

    • martin 1.9.2014, 13:24

      Pokud už jedu tak daleko, tak alespoň na 2 – 3 týdny a za tuto dobu se dají 4 ostrovy v pohodě stihnout ( cca z toho Oahu 3 dny, Big Island týden, Mauai 5 dní, Kaui týden ), mě konkrétně stáli lety méně, třeba Kahului – Lihue byl za 105 + 17USD zavazadlo s přestupem v Honolulu s Island Air v akci, za podobnou cenu byl i přímý let Hawaiian, ale než jsem doklepl itinerář 3 měsíce před odletem byl vyprodán, Honolulu – Kona s Hawaiian stál 85 + 17USD zavazadlo, přelet cesnou Mokulele na trase Kona – Kahulei stál 65usd batoh bez příplatku a Lihue – Honolulu s Island Air stál 70 + 17USD, takže celkem za lety v nejnižší cenové hladině, které se daly koupit cca 8000kč a to za předpokladu letů mimo hlavní čas a mimo víkendové dny. Mimochodem já na dovolenou rozhodně nejezdím relaxovat a ono to ani moc nejde při těch haldách turistů, pláže vynechávám, pokud tedy nejde o plavání s delfíny nebo želvami, takže mi zůstává víc času na to něco vidět.

  • Barbora 29.8.2014, 10:06

    Může mi prosím někdo odpovědět, co dělat v případě, že jsme letenky uhradili hned, online a do teď žádné potvrzení, ani stržená platba? Jakto, že někomu to prošlo a jiným ne? Má cenu ještě čekat nebo prostě neletíme? 🙁

    • Dave 29.8.2014, 10:23

      Spam? Platba proběhla online kartou? Pokud je částka v zaúčtovaných tak zavolejte na letušku a sdělte jméno. Vzhledem k problémům s konektivitou nemusel email odejít.

    • Barbora 29.8.2014, 10:44

      bylo to přes Pelikána a platba se právě nestrhla..

    • Dave 29.8.2014, 11:02

      V tom případě zřejmě bohužel 🙁

    • Barbora 29.8.2014, 11:07

      a jak je to možné? je problém v Pelikánu? protože odkaz byl z Vašich stránek.. ach jo 🙁

    • Dave 29.8.2014, 11:55

      Vznikla zde situace, kdy neproběhla koupě letenky tak jak měla. Pelikán nepřijal platbu, tím jste za letenky nezaplatili a rezervaci již nyní zaplatit nejde.
      Vzhledem k přetížení webu pelikána mělo problémy s platbou vícero lidí.

  • Vašek 28.8.2014, 22:46

    Objednáno dnes v 8 ráno úplně náhodou, když jsem cestou do práce zjišťoval, za kolik by se dalo letět s rodinou na Hawaii před Vánocemi. 3 dospělí a 1 dítě celkem za 40.545 Kč
    Asi jsem měl sakra štěstí, co? 😀

    trasa: PRG-LHR-LAX-KOA-DFW-LHR-PRG
    odlet 18.11. a návrat 12.12.

    • Tonda 29.8.2014, 00:00

      byl to dnes mazec, už ráno to bylo na AL, první jen Florida a postupně to začalo všude nabíhat, chvíli jsem si pohrával s myšlenkou navštívit Havaj podruhé, hledal jsem ideální 3x, abych se dostal k těm 9000Kč, kde se ti šikovnější dostali…
      Bohužel v pracovním dni málo času a nepodařilo se mi najít pro nás optimální variantu.
      Ta Havaj začíná být profláklejší než Chorvatsko, kdo by to byl býval kdy řekl 🙂

    • Tom 29.8.2014, 00:00

      levota, cena 11700 včetně tax a poplatků a když to zadam dale tak je tam 24000

      podvod

    • Karolína 29.8.2014, 07:29

      Muzu se zeptat, co znamena zkatk AL?
      Dekuji…

    • LOL 29.8.2014, 08:03

      akcniletenky.com

    • Dave 29.8.2014, 08:49

      Vašku, děkuji ti za inspiraci. Byla to právě tvá letenka, co rozpoutala včerejší bujaré oslavy 😉
      AL bych příliš nedával jako prvopočátek.. Pokud Lukáš viděl, že je špatně naceněn base fare, nemusel tlačit zrovna tu „nejhorší variantu“.

    • Tonda 29.8.2014, 12:19

      Na AL byla chyba BA první, a to ta varianta té Floridy za 7tis s návratem do Berlína, pak naběhla u tebe Havaj, z český serverů byl první Luko, na druhou stranu ty jsi zveřejnil první tu Havaj, která byla asi největším lákadlem, pak už to přidávali všichni a rozšiřovali varianty
      Jak říkám Havaj byla hodně profláklá už kvůli CITI a tohle to dokonává :-), kdo by to byl býval kdysi řekl, že tak vzdálené ostrovy nám budou tak dostupné..:-)

  • Jitka 28.8.2014, 22:40

    V únoru na Hawaii! Díky moc, skvělá akce. Nikdy bych nevěřila, že se podívám tak daleko…

    • Pavel 29.8.2014, 13:13

      Ahoj, letí někdo v únoru na Kauai v termínu 6.2. – 20.2. ?

    • Rosťa 29.8.2014, 13:55

      Skoda, letime 2.2. – 20.2. na Maui. Mozna i tak by se dalo neco vymyslet

    • Jindřich Kubát 29.8.2014, 21:59

      zdravim, my letíme 6.2 – 21.1 na Maui, tak můžeme vymyslet nějaký trip po ostrově.

    • Katka 31.8.2014, 12:18

      My letíme na KONA (Hawaii) 6.-17.unora

    • Rosťa 2.9.2014, 22:39

      Ahoj Jindro,
      zkus se mi ozvat na mail: rostislav.stastny@seznam.cz
      Jak vidíte svůj pobyt a co máte v plánu.

    • Lucie 22.11.2014, 21:14

      Ahoj, s přítelem letíme od 29.1. do 20.2. Prvních deset dní budeme na Kauai a dalších deset dní na Maui, kdyby se chtěl někdo sejít na jednom z ostrovů nebo podniknout něco společně, dejte vědět.

  • Lucka 28.8.2014, 22:27

    Ahoj,

    poletime vsichni :))) na CT24 ve 21:19 bylo prohlaseni BA, ze vsechny letenky jsou platne a nic rusit nebudou.. Jen Letuska jich prodala pres 500 ks.
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/zive-vysilani/

    • Lukas 29.8.2014, 09:20

      Zajimalo by me na jakem zeleze bezi ptak a letuska – protoze jestli prodali 500 letenek BA + nejaky normalni traffic a pokladalo jim to servery… 🙂

    • Dave 29.8.2014, 09:41

      Tak pták si to zabil svou aktivitou na polském trhu. Letuška zřejmě z důvodu neoptimalizovaného procesu vyhledávání, rozhodně ne díky „DDOS útoku“, jak si původně mysleli 😛

  • petak 28.8.2014, 22:19

    Dave, objednal jsem u Letušky ale neměl jsem u sebe pasy, proto jsem číslo pasu nezadal, ale povinná byla platnost pasu. Tak jsem dal nějakou vymyšlenou (31.12.2020). Měl bych to nějak řešit nebo stačí ukázat pas při check-in?

    • Dave 29.8.2014, 09:42

      Ahoj, je to úplně jedno. Jen si přines platný pas a Estu na checkin 😉

  • mandarinka 28.8.2014, 21:12

    Moc díky, dobrý anděli, asi bychom neletěli zrovna tam, ale když to bylo tak lákavé…

  • Markéta 28.8.2014, 21:08

    Předně Vám chci poděkovat, že takovýhle akce pouštíte do světa a někteří z nás díky tomu mají šanci provozovat i to, co pro ně ještě před pár lety bylo nemožné, třeba navštívit Hawaii 🙂

    Chystáme se 10.4. na Oahu a během 16. se přesuneme na Maui, tak když tam někdo tou dobou budete, můžeme se sejít na nějaký pěkný pláži 🙂

    • Michal 29.8.2014, 14:10

      Ahoj Markéto, my (s přítelkyní) se chystáme na Hawaii 11.4. a chtěli bychom se též podívat Maui kolem toho 16.tého a 17.tého. Odlet zpět máme z Hawaie 23.4. Pokud budete chtít, mohli bychom využít společnou dopravu popřípadě ubytko (na Maui), aby nám to vyšlo levněji. Dejte vědět! M.

    • Michal 29.8.2014, 14:12

      Jinak se také připojuji s poděkování chlapcům z tohoto webu! Plníte lidem sny. Díky! M.

    • Premysl 31.8.2014, 10:51

      Ahoj my letime v termínu od 7-22.4.2015 a rádi taky plánujeme na par dní Maui…plánujeme půjčit auto a trochu Maui procestovat, takze by jsme se mohli nějak domluvit , dejte kdyz tak vědet Premysl a Tereze

  • Michal 28.8.2014, 20:55

    Dave, jsi prostě geniální. Díky tobě mám 4 letenky pro celou rodinu na místo, které jsem nikdy nevěřil, že navštívím. Teď ještě, aby nám to nezrušili. Velká poklona

  • Soňa 28.8.2014, 20:37

    nejde mi už nic najít, najde někdo nějaký termín jetě prosím? nejlépe od půlky března do konce května na min 14dni.

  • Honza 28.8.2014, 19:30

    Pořád mi to nabízí od American Airlines za 11863 Kč. To není chyba?

    • Dave 28.8.2014, 19:53

      Jakmile dáš pokračovat, cena se zaktualizuje v druhém kroku.

    • Honza 28.8.2014, 20:09

      Aha. Díky Dave, tak bohužel jsem zaváhal..

  • Tomas 28.8.2014, 19:29

    Diky moc za nejlepsi tip!! Na konci kvetna frcime do Honolulu…jeste ze vas mame 🙂

    • Lucka 28.8.2014, 20:16

      Taky diky za tip. Koupili jsme letenky od 1.5-17.5. Ted jen doufáme,ze to nezrusi.

    • Michal 29.8.2014, 00:13

      Letíme 14.května až 30.května. Pokud má někdo stejný termín napište maila.

    • Petr 29.8.2014, 04:39

      V kvetnu 23.5.-6.6. to tam projedem krizem krazem 🙂 Let’s go.. Aloha

    • Petr S. 19.4.2015, 15:01

      Petr: Videl jsem termin 23.5.-6.5. .. Stejny termin mame i my tak co takhle neco nespojit?

  • Radim 28.8.2014, 19:24

    Jeste funguje Lisabon-Honolulu za £355

    • Dave 28.8.2014, 19:54

      LIS je bohužel pro většinu lidí pasé :/

    • Honza 28.8.2014, 20:00

      Ale funguje za 14 500 PRG – HAWAI – LIS, s tím, že na ten poslední let Londýn – Lisabon nenastoupíš a koupíš si nějakou lowcost Londýn Praha ne? 🙂

    • Pavel 28.8.2014, 22:01

      Ani ten Lisabon mi to nenachází…

  • Honza 28.8.2014, 18:39

    Diky za vase stranky. v kvetnu na Maui!!! 🙂

    • Honza 28.8.2014, 19:03

      My letime v dubnu 🙂 Taky mauiiii 🙂

  • Jirka 28.8.2014, 17:53

    Cus, diky za tip. protoze vse bylo přetížené, bookoval jsem to na květen pres American Airlines stranky. vse ok, platil jsem kartou… zadna chyna, nic, ale doted mi neprisel žádný potvrzovaci dmail a ani nemam nic v blokacich na uctu. nema nekdo stejný problem? nebo mam proste cekat. bookoval jsem to kolem 13.hod když ta akce jeste normálně bezela. diky za info

    • Honza 28.8.2014, 19:05

      Taky jsem to bral na AA a po zaplaceni kartou prislo potvrzeni cca za 30 min.

    • Jirka 28.8.2014, 22:47

      To je divný. Mně se právě pro zaplacení kartou objevilo „Thank you for making your reservation on AA.com!
      Note: This is not your receipt. You will be receiving your itinerary confirmation along with your receipt soon. You may print your itinerary & receipt directly from aa.com once the status is updated from „Ticket Pending“ to „Ticketed“.“

      A žádný e-mail nepřišel, v bance nic nestrženo zatím, tak nechápu, v čem je problém. Žádný error nevyskočil, ale ani se nic nestalo.

    • Jirka 28.8.2014, 22:48

      A když si po přihlášení na AA.com účet zobrazím své rezervace, tuhle si rozkliknu, tak mi ji to zobrazí, ale s hláškou „Your reservation details cannot be retrieved at this time. This may be caused by changes made to the reservation outside of AA.com. Please contact AA Reservations.“… kamarád jim psal e-mail, protože mu to zobrazuje také a přišla mu odpověď „Thank you for your message to aa.com.
      I’m sorry that you have yet to receive your confirmation. In viewing your reservation, XXXXXXX we show that British Airways/American codeshare flight 6481 on May 21 from LHR to PRG has not been confirmed.“ a to mi přijde jako docela shit 🙁

    • Dave 29.8.2014, 11:04

      Pokud si chcete kontrolovat své rezervace, nevyužívejte systémy aerolinek, ale oficiální kanály. Tedy viewtrip.com a checkmytrip.com 😉

    • Jirka 29.8.2014, 12:00

      Dave, díky za tip, ale nedostal jsem žádné reservation number, jenom šestimístný AA Record locator, a na ten mi na obou stránkách nejde nic najít a už fakt nevím, jak postupovat. Psal jsem na AA, ale bez odezvy zatím, na BA jsem volal, ale řekli nám, že si to máme vyřídit s AA, když jsme to bookovali přes ně.

      Prostě celý proces na webu AA prošel, dal jsem údaje o debetní kartě, vše ok, ale na email nic nepřišlo a ani z účtu se zatím nic neztrhlo. Ach jo, už nevím jak dál postupovat.

    • Dave 29.8.2014, 12:09

      Ještě zkus toto https://www.virtuallythere.com/
      Poslední varianta co mě napadá je složka spam v mailu.. Poté začínám vidět problém v neplatnosti rezervace.

    • jana 29.8.2014, 15:35

      Jirko – totéž, na AA jsme volali, s tím, že si ověřili údaje o kartě, vše potvrdili a že dnes pošlou mail. Zatím nic nedošlo …

    • Michal 29.8.2014, 19:17

      Jana: mám taky stejný problém. Nedala by si mi sem číslo na které zavolat, že bych to také zkusil? E-mail od nich stále nedorazil?

    • Jana 29.8.2014, 19:58

      je to Rakouské číslo 43 01-360-277-3960 (mluvit můžeš německy nebo anglicky)

    • Michal 30.8.2014, 11:06

      jo. diky, rekli mi ze se ozvou pres email a dnes mi prislo tohle: Hello Mr. Xyz, Your record locator XXXXXX is still pending for ticketing, please allow 48 hours to receive your confirmation. “
      Nevi nekdo zkusenejsi co to znamena? :-O vyraz pending for ticketing slysim poprve.

    • LSD 31.8.2014, 00:11

      Čeká na vystavení letenky, mělo by to být OK.

    • Michal 31.8.2014, 01:43

      ok, díky. nikdy se mi nestalo, ze bych takto čekal na vystavení letenky, vždycky si strhli peníze a bylo. tady zatím nic, tak se trochu začínám bát, že pak pošlou mejla, že jako sorry 🙁

    • Michal 31.8.2014, 14:45

      Ahoj, tak mi dneska přišel mejl od AA.com s předmětem „CREDIT CARD VERIFICATION“, že prý mám zavolat na tu jejich linku (UK) a potvrdit kartu. Tak tam volám, nicméně týpek na mě vybalil, že poslední let z Londýna do Prahy (operovaný BA) není potvrzený a že mi může nabídnout jiný lety, akorát cena byla normální (cca 27 000 Kč po přepočtu). Tak se s ním hádám a říkám že ne, že to chci za těch 545 USD co jsem viděl na webu a za který jsem to bookoval. A on že ne, tak mu říkám že ať mi za tu cenu 545 USD dá let Praha – Hawai a zpět do Londýna, že si pak booknu nějaký let, když teda ta poslední část nebyla BA potvrzena. To prý že taky nejde. Že můžu jedině zrušit rezervaci a udělat novou za ceny co vidím na webu, nebo že mi může on udělat tu rezervaci co nabízí za tu normální cenu. Dohromady jsem se s ním dohadoval přes 46 minut (ještě že máme Skype, přes mobil by se mi to pěkně prodražilo), ale zatím bez úspěchu.

      Neví někdo ze zkušenějších cestovatelů, jestli tohle fakt znamená smůla nebo jestli na ně mám ještě zkusit tlačit? Vím, že Dave toho má kotel a podobných dotazů asi dostává mraky, ale přeci jen on je cestovatelský guru, tak jestli si tenhle komentář přečteš, budu rád za nějakou radu – zda se ještě dá něco dělat nebo už máme smůlu. Přes AA.com jsem to bookoval právě z toho důvodu, že pelikan, letuska a další byly přetížený, a očividně se mi to vymstilo 🙁

    • Dave 31.8.2014, 14:56

      Ahoj Michale, pokud je tvá rezervace stále jen rezervací a nemáš vystavený e-ticket, tak nyní už ti za původní cenu letenky opravdu nemohou vystavit :/ Musí se vždy uhradit do půlnoci toho dne, kdy to koupíš (pokud během dne tarif opraví).

    • Jana 31.8.2014, 15:41

      Jirko, Dave – byla jsem na tom stejně jako Jirka, před chvílí mi přišly na mail e-tickets a peníze jsou stažené z účtu.

    • Michal 31.8.2014, 18:22

      Dave a Jana: díky oběma za reakci. Jana asi měla štěstí. Mě chlap tvrdil, že ten let z Londýna do Prahy od BA není potvrzený a že proto mi tu rezervaci bookingu nepotvrdili (přitom jsem zadal číslo karty a vše, ale asi to už z jejich strany nějak scratchovali) 🙁 no co se dá dělat, tak snad to vyjde příště.

      Ještě dotaz na Janu – tobě také říkali, že ten operovaný let s BA není potvrzený nebo nic takového a prostě jen déle trvalo, než si strhli peníze a poslali potvrzení na e-mail? Škoda, že mě nenapadlo to rezervovat přímo přes BA, ale přes web AA. To byla asi zásadní chyba.

    • Jana 31.8.2014, 19:11

      Michal – já jsem rezervovala přes AA. Platila jsem kartou, kterou běžně neplatím a protože jsem si ihned ověřovala, jestli peníze byly zablokovány, zjistila jsem, že mám na kartě limit (prosím bez poznámek 🙂 ) kvůli kterému platba neproběhla. Manžel zavolal na číslo, které jsem zde dávala. Tam mu řekli, že vše je ok, rezervace platí, ověřili si údaje z karty a že pošlou mail a platbu provedou znovu. Nicméně až do dnešního poledne jsem z účtu nic strhlého neměla a v mailu taky nic. Takže vše se zrealizovalo až dnes, kdy už jsme vše odpískali.

    • Michal 17.9.2014, 11:57

      Ahoj všem. Tak se stalo něco v co jsem ani nedoufal. Výše v tomto vlákně komentářů jsem popisoval to že mi AA let nepotvrdili, pak jsem jim tam volal a bombardoval je na lince, pak na e-mailu, ale pořád nic. Tak už jsem se s tím rozloučil a jen jim odepisoval na e-maily v trochu naštvaném duchu. Poslední e-mail z mé strany šel před 9 dny, od té doby nic a včera jsem si dokonce v e-mailu smazal složku Hawaii, že už se s tím teda na dobrou loučím. A před chvílí telefon z +44 čísla, tam operátora American Airlines, že mi nakonec potvrzují můj let a v zápětí příšly na e-mail potvrzené letenky.

      Mám obrovskou radost. Už jsem ani nedoufal, ale vypadá to, že ta snaha se nakonec vyplatila. Už mám i blokaci na platbu za letenky v bance, takže super a Davidovi ještě jednou moc díky za support a tenhle skvělý web!

    • mandarinka 17.9.2014, 23:14

      To ti moc přeju:-) , užij si to!

    • Michal 18.9.2014, 11:41

      díky moc 🙂 vážně jsem nečekal, že se mi z nich povede vypáčit letenku skoro 3 týdny po ukončení akce 🙂

  • cernm 28.8.2014, 17:45

    Taky moc díky!!! V lednu aspoň na týden na Maui. Předtím v prosinci do Číny, v listopadu do Bergama. Jestli nezbankrotuju, určitě mě vyrazí z práce ;-). Každopádně díky!

  • Marketa 28.8.2014, 17:38

    Bezkonkurenční! Tomuhle se ani Wideroe nevyrovná 🙂 moc díky za super tip!

    • ChewieDC 28.8.2014, 19:17

      Nahodou behem Wideroe byla ta Havaj z Prahy taky za 9000 jako ted… 🙂

  • Aneta 28.8.2014, 17:28

    Super akce! Velké díky! Koupeno květen na 3 týdny přes AA. Peníze strženy a e-tickets v emailu. Stálo mě to ale půl dne 🙂 3 nekonečné hovory do Londýna na AA, aby mi hned poslali confirmation a strhli si konečně peníze, jelikož se pořád nic nedělo (chudák indickej chlapec byl už ze mě úplně hotovej a když jsem volala potřetí, tak už mě poznal i po hlase:)) a 2 hovory do Prahy na BA, kde jsem byla ujištěna, že pokud už mám letenku v mailu, tak že nic BA stornovat určitě nebude. Tak doufám, že to tak opravdu bude a všichni jedem surfovat na Hawaiiii 🙂 Hezký den všem

    • Pavel 28.8.2014, 18:31

      Jojo, to je nejlepší, když je takováhle akce, tak rovnou volat do aerolinky 🙂

    • Martina 28.8.2014, 18:35

      Ahoj, mám stejný problém, booking přes AA, ale žádné potvrzení.. Jaká s nima byla komunikace přes telefon, chtěli to potvrdit nebo ne? Přemýšlím, jestli jim ještě volat, nebo se na to už vykašlat..

    • Jana 28.8.2014, 18:39

      Totéž – placeno kartou, neprošlo pro limit, limit opraven,telefonovali jsme, vše potvrzeno, znovu strženo 0CZK. Tak nevím… v rezervaci to pořád mám

    • David 29.8.2014, 07:59

      Hmmm. Dík Aneto za telefon na AA

Některé komentáře se mohou na webu objevit až po schválení administrátory. Usnadněte si orientaci nahráním avataru.