Air Canada

Air Canada spustí linku Praha – Toronto

1 komentář
2024-08-26T19:46:01+02:00

Od června 2025 získá letiště Praha novou dálkovou linku. Společnost Air Canada zahájí sezónní přímou linku z Prahy do Toronta. Na trase budou létat letadla Boeing 787-8.

Naposledy létaly do Prahy přímé lety z Kanady před covidovou pandemií.

Ceny letenek

Air Canada již spustila prodej letenek na svém webu aircanada.com. Zpáteční let z Prahy do Toronta se aktuálně prodává za 995 CAD, tedy zhruba 17 000 Kč.

Z minulého působení Air Canady v Praze očekáváme mírně nižší ceny v okolo 13 000 Kč v před- a posezónních akcích, zejména na první polovinu června a konec září 2025.

Letový řád

Linka mezi Prahou a Torontem bude létat pouze v letní sezoně. První let z Prahy proběhne 7. června a poslední let koncem září.

Létat se bude 3x týdně.

Trasa Číslo letu Den Odlet Přílet
PRG-YYZ AC935 Pondělí, středa, sobota 12:35 15:45
YYZ-PRG AC934 Úterý, pátek, neděle 20:25 10:45 +1

Časy letů jsou dobře nastaveny i pro návazné lety zejména do ostatních měst v Kanadě nebo USA.

Bohužel pro směr do karibských destinací, kam mívá Air Canada zejména mimo sezonu (tj. v létě) často velmi výhodné ceny letenek z Evropy, bude vždy nutné nocovat v Torontu.