BA - Executive Club
Ale zaplatil jsem za letenku BA, a BA mi zrušilo let a přesunulo jej na KLM. Na boarding passu je FQTV: BA/73*****
Míle se připisují dle toho, pod jakým kódem je let operován. V tvém případě asi KL xxxx. Takže je můžeš připsat tam, kde KLM berou – např. flying blue. Do executive připiš míle z cesty tam, to je ok. je to alchymie.
3X aviosů pro všechny lety s British Airways + lety mezi EU-US operované IB,AY,AA, ale zřejmě vystavené pod BA. Platí pro prvních osm letů do 31.3.2017.
http://www.britishairways.com/en-cz/exe ... iple-avios (nutná registrace)
Tohle je super akce, ktera probiha 3x rocne (krome prazdnin) - z jedne sluzebky v C flexible na JFK je pres 20k mil Akorat se nasobi pred zapoctenim bonusu z vaseho BAEC tieru..
Škoda škoda, už mám do března plno. Jen se zeptám - ohledně tipu k letenkám ve first z CAI do BKK. Pokud jsem začátečník u FFP BA tak opravdu můžu díky tomu jednomu letu (respektive dle podmínek - tj. 4lety s BA + 600 bodů do FFP) získat stříbrný status BA a OW? Žil jsem v domnění, že tyto body fungují jako míle - pokud je využiju, tak mi je odečtou. Tj. nasbírám 300bodů a můžu upgradovat na bronzovou úroveň, ale zároveň o ty body přijdu. Takže abych se dostal na stříbrnou, musim nasbírat dalších 600. Dohromady je tedy potřeba 900bodů na získání stříbrného statutusu u BA? Ano či ne? V tom příspěvku je to popisované tak, že bude stačit na stříbro 600bodů.
Dneska už fungují dvě paralely.
1) sbíráš statusové míle (za ně získáš status)
2) sbíráš bonusové míle (za ně získáš odměny)
Každý FFP to má samozřejmě jinak, ale konkrétně u BA ti za F CAI-BKK připíšou 540 Tier Points (statusové) a cca 15.000 aviosů (bonusové). K tomu, abys dosáhl toho stříbrného statusu potřebuješ 4 lety s British Airways, což ti přidá pár další TP, tedy měl bys splnit podmínku na status 600 TP.
Když si chceš koupit bonusovou letenku, což u BA není levná záležitost, tak využiješ Aviosů, nikoliv TP, které se počítají jen na status.