[UA] United Airlines
Ahoj, máme zakoupenou letenku od United Airlines Paris-Lihue je to docela dlouhá cesta, tak bych ráda nasbírala nějaké míle mohl by mi někdo poradit jak na to ? Jsem uplný začátečník
Dost dobře záleží na tom, jakou tarifní třídou letíš
http://www.wheretocredit.com/united-airlines
Letová třída K, díky za link pokusím se to nastudovat jen se ještě zeptám tam je potřeba registrace na Mileage Plus Enrollment?
Tady by mě nějaké info taky zajímalo. Mám z místní akce NY s AirBerlin, letová třída W. Když koukám na ten odkaz, tak např. pro AirBerlin dávají 50% mílí a např. pro British Airways 25%. Znamená to, že si je můžu nechat připsat i do nějakého programu od British Airways? Omlouvám se možná za hloupé otázky, ale vůbec netuším jak to funguje
A jak vůbec postupovat? Musím se někde online zaregistrovat nebo se vyžaduje ještě nějaká akce přímo na letišti či někde jinde?
Zkuste letenky UA v momentální chybce, dají se poskládat i pěkné open jaw ve stylu Great American Cross-Country Road Race východ-západ pod 200,-EUR
Dalo se najít, krátké lety 14-16 h, návazné lety nejvíc z CPH, tedy žádný overnight. Některé lety s LH přes Mnichov, tedy možný výstup tam. Škoda, že to trvalo tak krátce. Nestačil jsem to v matrixu pořádně projít, ale šlo toho mnohem více.
Ahoj,
nedávno jsem musel zrušit letenky na United Airlines a mám tam teď kredit cca v hodnotě 15 000 CZK. Už je nestihnu využít a musí se vyčerpat do února 2020. Měl by někdo zájem?
Dušan napsal(a):Ahoj,
nedávno jsem musel zrušit letenky na United Airlines a mám tam teď kredit cca v hodnotě 15 000 CZK. Už je nestihnu využít a musí se vyčerpat do února 2020. Měl by někdo zájem?
Da se vyuzit na lety s LH? Letenka musí byt koupena do 02/20 a proletena kdykoliv? Cena?