Akční letenky v byznys třídě
cali napsal(a):To je v pořádku, dle MH je to Business Suite a booking class A, pokud máš let opravdu operovaný EK, měl by to být first class.
Jj. Pak jsem to našel. Mám už i seating na emirates. Tak uvidíme. Kupoval jsem na student agency. Takže pro me úplně ok
No úplně ok to rozhodně není. Tohle není error Emirates ale MH, tozn. rozdíl mezi skutečnou cenou a tím co lidi za tyhle chybové latenky zaplatili by musely MH uhradit ze svý kapsy. Vzhledem k tomu, jak dlouho byla akce na živu to velmi hrubě odhaduju minimálně na desítky mega (v Kč), spíš stovky.
Breathe napsal(a):No úplně ok to rozhodně není. Tohle není error Emirates ale MH, tozn. rozdíl mezi skutečnou cenou a tím co lidi za tyhle chybové latenky zaplatili by musely MH uhradit ze svý kapsy. Vzhledem k tomu, jak dlouho byla akce na živu to velmi hrubě odhaduju minimálně na desítky mega (v Kč), spíš stovky.
Ok myšleno ze nekupovano přes pochybne OTA.
Ja som nadranom kupil cez Orbitz za 960 toto zo Singapuru s tym ze sa to da do 24hod vystornovat ( C Singapore v A350 + F Emirates v A380 )...uvidime co sa bude diat :)
Tady jde o to, jak to MH udýchá, protože ti mají černého Petra. Také mám sazeničku hluboko v záhoně:-)
este by to chcelo niekedy na jesen/zimu first Etihad kludne niekde zo Skandinavie cez CDG alebo LHR za cca 2,5k ( prinajhorsom aspon tam v F a naspat v C ) a budem na tento rok spokojny :D
Trošičku mimo téma, ale okrajově související - zatím jsem vždycky do salonků vstupoval na kartu. Tentokrát poprvé poletím v business, salonek v Londýně, Manile a HK bych měl mít jen "na letenku". Jak to funguje? Na recepci příslušného salonku ukážu boarding pass v C a slečna mě s úsměvem pustí dovnitř?
sonic napsal(a):este by to chcelo niekedy na jesen/zimu first Etihad kludne niekde zo Skandinavie cez CDG alebo LHR za cca 2,5k ( prinajhorsom aspon tam v F a naspat v C ) a budem na tento rok spokojny :D